Flowers in the window

The good things in life 2009-01-29 21:15:13
Kommentera - 0 st

Har varit en dag med mycket att göra. Jobbet. Livet. Allt.
Men det är oki när man haft hög stressnivå hela dagen att få komma hem till min älskade. Hela kroppen bara varvar ner så fårt jag ser honom. Och bättre blev det när jag såg att han köpt superfina rosa tulpaner till mig. Han sa att de påminde honom om mig eftersom de hade min favoritfärg. Hur kan jag ha träffat världens mest underbara kille? Jag frågar mig det varje dag.

Nepp, roligare än så här blir det inte idag. Väntar på att den sena middagen, bestående av hemlagad lasange, ska bli färdig i ungnen och att M ska komma hem. Sen är det mys i soffan som gäller och bara ha de skönt.

Förresten, imorgon är det ju redan fredag! Det hade jag helt glömt bort! Jiipii!!

  

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: