Blow me away

Livet 2009-01-24 09:46:24
Kommentera - 0 st

Vilket väder det är utanför fönstret! Blåser som om det aldrig hade blåst förut. Tur att de inte kommer ner en hel drösa med snö också. Då hade jag varit lite ledsen i ägat måste jag säga. Visst regn är väl inte så kul de heller, men nu får de vara slut på vintern eller hur?
Idag blev de ingen sovmorgon. Innan jag ens vaknat ur mina drömmar så var de någon idiot som ringde mig kl 8:00 och väckte mig. Och eftersom samtalet kom från dolt nummer så svarade jag inte. Grrr...Han krypa ner i sängen 5  minuter innan M:s klocka ringde. Fast vi låg kvar i sängen och myste lite innan han bara var tvungen och gå upp. Och eftersom jag ändå har lite att pyssla med idag så var de väl lika bra att jag också kravlade mig upp.
Så nu sitter jag här färdig att take on the day. Har så mycket att fixa att jag hoppas att jag hinner tillbaka hit innan M lutar jobbet. Det visar sig väl helt enklet.

Har ni några spännande planer denna helg?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: