The truth always hurts

Livet 2009-02-06 19:23:31
Kommentera - 3 st

Ännu idag är jag ledsen över saker och ting kan förändras. Eller mer nedstämd kanske är känslan. Men jag vet att allt kommer vara som det ska inom en snar framtid igen. Och det känns skönt. Att jag kan spola bort det som just nu gör att allt är helt knas. Att veta att jag kan vända blad, glömma och aldrig mer komma tillbaka. Skönt att veta att jag inte behöver höra om saker och ting som kanske låter helt logiskt, men ändå inte är det i verkligheten och själv veta det men inte kunna få andra att inse det.
Man kan försköna sin vardag hur mycket man än vill, men det är jobbigt och vara den som ser sanningen i vitögat och det gör alltid ont. Men när man inte kan få någon annan att inse det samma så kan man inte annat än rycka på axlarna och vända på klacken. Kanske kan man be någon att skärpa sig, men vad gör väl de orden om det inte är någon som tar till sig de. Det orden sas till mig och jag anser inte att det är jag som ska skärpa mig utan tvärt om. Man ska inte säga någonting till någon annan som man vet att man själv kanske ska tänka på och fixa till hos sig själv först. Och personligen tycker jag inte att man ska lägga sig i saker som inte man ska säga någonting om. Kommunikation mellan två personer vars sak det är att reda ut någonting är allt som behövs. Ju fler kockar desto sämre och värre soppa...

Men nog om kryptiska inlägg. Jag orkar inte hålla på och tjafsa med personer som bara får mig att skaka på huvudet och bli helt tom inombords på förstånd. Allt har sitt slut och detta här slutar nu. Och det slutar för alltid för min del. THE END!! 

Kommentarer
Sabina

svar: fixart nu :)

2009-02-07 03:13:08
http://sabinahansson.blogspot.com
minaya

ojoj,, vad har hänt egentligen ? :-S Stackare där.

2009-02-07 04:26:56
http://minaya.blogg.se/
Minaya

Hej söta du. Hoppas det är bättre.



Jag har lagt upp en mediaspelare på min sidan nu som gör att låten spelas när man går in.. Är det något du skulle kunna tänka dig att ha på din sida?



Jag har koden och kan maila den.. så det är bara att säga till..? Kramix

2009-02-07 08:48:20
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: