Snow keeps fallin'

The good things in life 2009-02-22 15:27:54
Kommentera - 1 st

Äntligen hemma efter dagens strapatser. Min söta och underbara pojkvän har fixat så att han får vara ledig idag så att vi två kan umgås lite mer. Så vi började dagen med att ligga och dra oss i sängen ett långt tag. Det är verkligen en lyx vi inte har varje dag, så det njuter vi av båda två. Att bara ligga kvar under täcket och ligga och prata och hade det mysigt. Hade ett antal skrattanfall tack vare M. Men det är ju för härligt att få starta en dag med en massa skratt.
Efter en lång och härlig frukost bestående av hembakta scones så får vi iväg på lite spontanshopping till Täbycentrum. Tycker om när alla affärer finns under ett och samma tak så man slipper springa runt i snöstormen som just nu pågår utanför. Hittade en massa fina saker osm jag önskade att jag kunde ha fått köpa med hem, men det mesta fick stanna kvat i affären. Men ett litet klädesplagg fick jag med mig och det var ett jättesött klänning från H&M. M hittade litebasplagg till sjig själv också. Så ett par påsar fick packas och tas med hem.
Sen köpte M en liten present till mig. Började skratta direkt när jag plockade upp den och ni kommer fatta varför när ni ser bilden på den längre ner. Vill bara säga att M är för underbar..

Har glömt att säga att jag var med min mamma och min moster och strosade omkring i Forum Nacka igår. Där hittade jag ett par skor på Zara som jag önskade att jag kunnat köpa med mig hem. Men eftersom inte plånboken tillåter det fick de snällt stanna kvar i affären. Kan ju alltid hoppas på att de finns kvar till nästa vecka, men det tvivlar jag på. Men en kjol hittade jag på H&M för otroliga 98:- som jag var tvungen att investera i. Så några vårplagg har nu fått uppdatera min garderob...nu är det bara att längta tills våren komer på riktigt då.






M:s present till mig

Kommentarer
mathilda

sv:lagt till dig nu:D

2009-02-22 16:38:20
http://mathildasspot.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: