Push the pedal baby

The good things in life 2009-02-17 19:06:04
Kommentera - 4 st

Jag överlevde min första körlektion! Oj, vad jag har varit nervös hela dagen. Kommit på en massa hemska scenarion som kan inträffa och fått höra roliga historier från kompisar och arbetskompisar om deras lektioner. Men trots alla farhågor så gick det hur bar som helst. Satt som en tvättsvamp och lyssnade på min lärare. Han var för övrigt hur trevlig och snäll som helst. En äldre herre som varit körskolelärare hela sitt liv säkert. Han var så metodisk och bra så jag var helt avslappnad hela timmen.
Fick köra runt på en lite ödeparkering vilket var jätteskönt. Inte behöva tänka på massa andra runt omkring. Fast helt plötsligt kom det en ryttare med häst från skogen så då stod jag stilla. Läraren var väl rädd att jag skulle köra på dem..haha. Men överlag så var det faktiskt superkul att köra bil så jag har bokat in en körlektion till näsya måndag igen. Måste få in det här med kopling, gas och broms. Mycket att tänka på.

Nu sitter jag här i köket och väntar på att M ska komma hem från jobbet så jag kan ge honom en stor kram och tacka för att han är så underbar att han fixat så att jag kan ta körlektioner. Senare ska vi åka iväg och storhandla och då ska jag sitta och titta på hans fötter när han kör..haha. Kopling kopling....


Kommentarer
minaya

jag hade givit dig en fysik skiva.. men tyvärr måste jag sälja de jag har kvar för man få bara ett antal Promotionex man kan ge bort gratis. Sen ska resten registreras :S



Jag skickar ett mail med instruktioner till dig :-)



Men en digital kan du få om du vill ha en.. :D

2009-02-17 19:17:23
http://minaya.blogg.se/
minaya

haha.. skicka mig din adress och så i ett mail [email protected]

2009-02-17 23:27:14
http://minaya.blogg.se/
Leia

Om bara ett litet tag kommer du inte tänka på det där med koppling och broms. Hur går det att möta upp kopplingen med gasen då? :P

2009-02-18 16:41:23
http://onlyforever.blogg.se/
cissy

hoppas att du har haft en bra dag ! :)♥

2009-02-18 19:09:32
http://thesisters.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: