Mamma Mia

Family 2009-02-01 16:55:58
Kommentera - 0 st



Nu har jag och mamma tittat på "Mamma Mia". Älskar verkligen den filmen. Den blir aldrig tråkig fast jag nog nu har sett den i alla fall 6 ggr. Vi lyckades fixa rätt scartkabel till mammas DVD och min lillebror fick hjälpa till att koppla in den. Var så måga utgånger och grejer så jag fattade ingenting. Men till slut så fixde de sig och filmen gick igång. Så nu är min mamma superlycklig att hon ärligen kan titta på alla mina DVD filmer som jag tjatat om i år och dar.

Jag ska snart ta och börjat åkte tillbaka till min älskades hem. Som sagt blir det en natt ensam där, men jag klara mig. Känner redan nu att jag bara längtar tills han kommer hem imorrgon igen och jag får vara nära och tätt intill. Får kanske börja plöja igenom M:s samling av Wallander filmer nu när jag är ensam. Har ju lovat honom att jag ska titta igenom hela serien så måste börja någon gång. Eller finns det någonting roligt på tv ikväll ni kan tipsa om?

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: