Happy Valentines Day

The good things in life 2009-02-14 11:30:19
Kommentera - 0 st

Det har pågått en frenetisk build-up till denna dag på många bloggar under veckans lopp. Alla vill komma på nått extar speciellt att göra för den man håller mest kär. Alla vill överträffa alla andra. Vem kan köpa den bästa presenten, vem kommer få flest rosor, vem som har den bästa pojk/flickvännen just idag verkar var det som räknas. Visst är det en jättebra dag att visa den man älskar att den är personen som är närmast ens hjärta, men hur är det med alla andra dagar på året som är minst lika viktigt om inte viktigast?
Jag har alltid sagt att mitt hjärat och min kärlek aldrig kan köpas. Inte ska jag stick under stol med att det är supermysigt att få en present lite då och då, men att enbart visa sin kärlek med en nalle eller ett fång blommor räcker inte ritkgt för mig. Därför är det sådan tur att jag har en underbar pojkvän i mitt liv som varje dag utrycker sig i ord hur mycket jag betyder för honom. Bara en kram när jag står och diskar eller ett SMS när jag sitter och våndas på jobbet är allt som behövs för att jag ska veta att jag är hans kärlek. Och samma gäller när jag visar mítt hjärats innersta för honom. Finns ingen som kan få mig att skratta så högt som han, känna mig så trygg som han, känna mig så älskad som han.

Den bästa presenten jag har fått idag är att han finns i mitt liv och att han älskar just mig och bara mig. Ingenting kan slå det. Och att veta att varje dag har varit Alla hjärtans dag sen jag träffade honom och varje dag framöver kommer vara så får mig att aldrig sluta le.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: