Give me the control baby..

The good things in life 2009-02-08 10:42:43
Kommentera - 0 st

Vilken underbart rolig kväll jag hade igår! Jag och M hade blivit bjudna till M:s vän J för att dricka lite vin. Innan vi åkte över bestämde vi oss för att hämta upp sushi till middag. det var väl kvällen ända besvikelse. När vi kom till restaurangen så fick vi först vänta i alla fall 10 minuter innan vi ens fick komma fram till disken och beställa. Sen när det sa att de skulle ta 10 minuter att få maten så förståd inte jag att de betyde 30 minuter. Fatta att man fick vänta en halvtimme för 3 av de enklaste sushirätterna på menyn! Jag började nästan lacka ur totalt och sa till M att jag snart kommer gå fram och vilja ha pengarna tillbaka. Men som tur var ropade de ut M:s namn innan min stubin helt brann ut och vi fick åka iväg.
Väl framme hos J så åt vi upp maten och blev sedan bjudna på underbart god rosévin i världens största vinglas.  och det var bara en av många drinkar som det skulle bjudas på under kvällen... Sen börjades det med tv-spelskväll för hela slanten. M och J var bara tvugna att bräcka varandra i FIFA 09 och NHL 09 innan vi gjorde någonting annat. Jag vill absolut inte spela de spelen, men jag tittar gärna på och hejar vilket jag gjorde.
Sen fick vi bowla på Ninitendo Wiie vilket var så sjukt roligt att vi knappt kunde sluta. Jag tror vi körde 5 rundor och i den sista runda vann jag så överlägset att killarna nästan avdyrkade mig...hihi.

Stackars M drack lite för många drinkar på slutet så han mådde inte så bra när vi vaknade upp imorse. Men tapper som han är gock han upp dukade upp frukost och har nu gått till jobbet. Själv mår jag prima. Har ine ens huvudvärk eller ens uns utav någon baksmälla. Kan ju vara mina finska gener som räddade mig från allt illamående och hemskheter.
Men seg är jag så idag blir det till att ligga i soffan och ha "The Hills" maraton och om jag hinner även börja kolla igenom "The city".

Vad hittar ni på idag? Har ni samma planer som jag eller gör ni någonting superhurtigt?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: