You came up with the breeze like sunday mornin'

Livet 2009-12-13 10:24:49
Kommentera - 1 st

Idag sovs det länge i detta hushåll. Inget Luciavakande här inte. Jag vaknade själv upp för ganska exakt 30 minuter sedan och pojkvännen kröp precis upp ur sängen.
Idag blir det till att följa med min kära mamma på en konsert hon fick biljetter till i födelsedagspresent. Det är en finsk sångare som hon tycker är bra (och alla andra medelålders finska damer som bor här) så hon är överlycklig att få gå och titta på honom.
Så jag ska vara inne i stan kl. 12 och konserten börjar kl 14. Vi ska se till att fika innan och titta i affärer, när vi ändå är där tillsammans tänkte vi.

När jag kommer hem hade jag tänkt att baka lussebullar i mängder. Igår fick vi våra pepparkakor gjorda och efteråt satt vi båda i köket och spritsade dem. Vissa blev jättefina andra ser lite knasiga ut. Men det är så det ska vara.


Bildkälla:google.com


Kommentarer
Sandra

skönt o se att du mår bättre hjärtat. Hoppas du får en fin eftermiddag med mamma

Puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: