There is something creepin' up on me

Livet 2009-12-08 06:16:26
Kommentera - 1 st

Varje morgon jag vaknat nu sedan lördag har jag vaknat med snorig näsa. Det håller i sig fram till att jag kommit till jobbet, sen behagar det att försvinna. Men den lilla mattheten som följer med som ett brev på posten, den vill gärna hänga kvar och störa mig hela dagen. Tycker gott nog att den också kunde ramla av mig på väg till jobbet. Hoppas nu bara inte att jag blir förkyld eller något sådant. Jag vill inte bli sjuk till jul.
Men manvet aldrig vad som händer då jag ska gå och ta vaccinet mot svininfluensan nu i veckan. Har hört att vissa har fått inluensaliknande biverkningar efter det medan andra klarar sig med en öm arm. Jag vill ha en öm arm, det klarar jag. Men några värre biverkningar vill jag inte känna av.

Idag är det tvättstuga efter jobbet och jag hoppas innerligt att lilla jag har orken att hålla ögonlocken öppna. Får daska i mig lite c-vitaminer så jag inte somnar bland all smutstvätt.


Kommentarer
Nina

Hoppas att det känns bättre snart! och ja, måste nog också tvätta ikväll hm alltid är det nåt :)



Ha en underbar tísdag tjejen! Kram.

2009-12-08 06:39:32
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: