The middle days

The good things in life 2009-12-26 10:04:05
Kommentera - 0 st

Igår satt jag och spelade Guitar Hero som en galning. Jag kunde för allt i världen inte sluta och min pojkvän satt och sa att jag blivit "obssesed". Kändes lite så efter att jags lutat då jag hade så ont i ena handen att jag höll på att dö. Men jag måste säga att jag rockade, emellanåt i alla fall.
Jag gick igenom alla min julklappar igår som ni så på alla bilder i det tidigare inlägget.  Flrtfarande är jag lite i chick över all de fina klappar jag fick och har kommit på nu iefterhand att jag missade några stycken. Mina superfina rosa tofflor som Mattias gav mig, en jättefin Muminmugg som mamma såg till att utöka min samling med och sen kanske en av det största överraskningar nämligen 4000 kr i kontanter som min kära far gav mig. Jag kunde knappt räckna alla 500-lapparna när jag drog upp dem från kuvertet. Mina ögon var som kastrullbottnar och när min lillebror fick samma klapp var jag helt mållös. En mer generös far får man leta efter och han var nöjd som bara den när han såg våra ansiktsuttryck.

Idag ska jag våga mig in till stan för att se om mellandags-rean kan ge något. Har inga förhoppningar om att hitta något alls, men jag ska satsa på att leta efter plagg som är tidlösa och funkar oavsett vad modet ger i framtiden. Ska även se om det finns någon fin ny väska man kan öka kollektionen med och kankse en ny fin klänning till nyår. Men som sagt, inget onödigt shoppande bara för att. Det är det största misstaget man kan göra, enligt mig.
Vad ska ni hitta på idag? Fortsätta svulla på julmaten och softa i soffan kanske...


Som dunjackor fast på fötterna. Så sköna!


Ett väldigt beroendeframkallande spel måste jag säga...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: