The Boys in the Backstreet

Mina älsklings beats.. 2009-12-19 11:20:10
Kommentera - 0 st

Sitter just nu och tittar på MTV där det kör en Backstreet Boys konsert och det får en massa minnen från tonåren att komma tillbaka. Jag sticker inte under stol med att jag var ett sådant fan som köpte allt jag kom över med dem, gick på alla konserter och stod utanför deras hotell. Kan till denna dag sjunga med till alla deras tidigare låtar och leendet kommer över mina läppar.
Men med tiden så svalnadet intresset för att springa efter dem överallt och gå på deras konserter, men jag har fortsatt att lyssna på deras musik. Och nostalgin är står när alla gamla godingar ploppar upp mellan nya låtar.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: