Stuck in the middle

Livet 2009-12-02 06:14:41
Kommentera - 0 st

Nu är det onsdag igen! Vart tog resterande dagar vägen. Det var ju helg alldeles nyss. Jisses! Man känner verkligen hur dagarna tickar på när man ska fixa en massa och har en deadline att hålla nämligen julafton. Men, för min del känns det som julen delvis är räddad, dett då jag nästan har alla klappar klara. Det är bara några till som ska inhandlas, sen är det klart. 

Igår, för att komma ännu mer i "the christmas mode", satt jag och älsklingen i soffan och pimplade lite glögg (vitvinsglögg ska det vara) och åt pepparkakor. Och det smakade så gott! När jag bodde hemma köpte min pappa bara rödvinsglögg och jag tycker det smakar så äkligt. Så nu när jag själv får bestämma blir det alltid vit till jul. Och för min del kan jag skippa mandlar och russin, rent ska det vara.
Med tanke på julkänsla så måste jag verkligen ta tag i det här med julbak i helgen. Jag ska få till lussebullar och vanliga bullar hade jag tänkt. Får ta det i omgångar för annars blir det nog lite mycket. 

Nepp nu är det tajm för jobbet igen. Ha en grejtans onsdag sweets! 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: