Shot me up

Livet 2009-12-09 18:30:26
Kommentera - 0 st

En timme fick jag stå i kö på jobbet för att få min spruta mot svininfluensan. Jag och 2 arbetskamrater stod i kö och skämtad eom hur ont det skulle göra, men jag kände inte ens när sprutan gick in. Det enda som var i närheten av smärta var när vaccinet sprutades in då det spände till lite i hela armen. Men det gick över på två sekunder. Nu har det gått 2½ timme sedan jag fikc den och jag känner att jag har fått lite ont i armen. Hoppas på att det stannar där.

Nu måste jag springa ner till affären och köpa det som saknas till våran köttfärspaj som jag ska vispa ihop ikväll. Mus fillibaba!


Bildkälla:google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: