One way or the other

Livet 2009-12-09 06:21:43
Kommentera - 0 st

Nu händer det där som alltid häner, dagarna går så snabbt så man knappt hinner med. Var det inte måndag nyss? Nu kan jag förstå det människor som får julstress, man hinner knappt blinka så är vi framme vid dagen innan dopparedagen och man vet att det var någonting mer som man skulle ha köpt i julklapp. Eller man har missat totalt att ta med sig en skinka hem och nu står hela julen på spel.

Men idag ska det inte sressa någonstans efter jobbet då det är dags för mig att ta svininfluensa vaccinet. Vi får nämligen en buss till vårat kontor som ska vaccinera alla som vill. Det är bara att ställa sig i kö. Hoppas jag slipper stå där halva natten då vissa dela utav personalen har förtur då det jobbar på lite mer obekväma tider än andra. Ja ja, bara jag får sprutan och jag inte blir supersjuk av bieffekter så är jag nöjd och glad.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: