Not all the ducks are in a row

Livet 2009-12-01 06:16:45
Kommentera - 0 st

Igår blev det inte några inlägg efter jobbet då Mattias hämtade upp mig och vi for iväg på lite ärenden, julklappsärenden. Efter det var det bara att skruda om till träningskläder och gå ner till gymmet. Körde ett lite lättare styrketräningspass då jag kände att allt inte stod rätt till i kroppen. Men det gick bra trots att glöden inte var på topp.

Idag känner jag mig inte heller riktigt som mig själv, trodde tom. att jag hade feber när jag gick upp. Men termometern visade ändå något så när normal temperetur. Hoppas att jag håller mig där under dagen så det inte blir någon sjukstuga här. Det har jag verkligen inte tid med. Måste hinna med att tvätta idag då en massa arbetskläder ligger i tvätten och det känns som att det ser ut lite som hoola-baloola när jag klär på mig just nu.
Men det är kvällens bekymmer, nu ska det avverkas 8 timmar på kontoret.

OBS! Tävlingen är nu avslutad och jag kommer meddela vinnerna både på deras blogg (om du har någon) och per mail senare ikväll.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: