It's the final squeez

Livet 2009-12-21 08:06:31
Kommentera - 0 st

Måndag, men inte vilken måndag som helst utan den sista måndagen innan jul. Nu är det verkligen final countdown som gäller både på jobbfronten och hemma fronten.
Jag vill inte ens tänka på hur mycket vi kommer ha att göra idag, men jag hoppas att mina arbetskompisar kommer att bli lite lättare i humöret när jag kommer med hemmabakade lussebullar till dem.
Efter jobbet idag ska jag bli upplockag av Mattias och vi ska iväg till en liten smyg-rea på Bondelid. 50% på hela sortimentet i deras egna butik fram till jul till de medlemmar som blivit specielt utvalda. Hoppas på att det finns något fint man kan ta med sig hem som en julklapp till sig själv.
Jag älskar verkligen Bondelids kläder så jag borde kunna hitta ett eller två plagg som kan fall mig i smaken.

Men innan dess är det jobb i 8 timmar som gäller. Först ska jag bara ta mig till jobbet helskinnad och i tid (hoppas alla pndelinos går som det ska) och jobbar rumpan av mig. Wish me luck folks!


Bildkälla:googel.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: