It's coming closer

The good things in life 2009-12-19 10:17:53
Kommentera - 0 st

Känner ni också att julen bara kryper närmre och närmre för varje sekund? Hur känslan inombords av förväntan och spänning bara blir större och större varje dag? Många tycker att det är bara barn som ska vara förväntansfulla till julen, som om att det är "töntigt" att känna likadant om man är vuxen. Varför undrar jag? Jag är en sådan person som verkligen väntar på julen med glädje varje år. Att sätta upp julgardiner, ta fram juldukar och röda ljus, dekorera dventsljusstaken och lyssna på jullåtar är någonting som får mig att må bra och gör mig glad. Men i mångas ögon stikcs det och för mig går det inte att förstå.
Hela min själv nästan skälver när julgranen är dekorerad och man sitter och slår in paket med en mugg varm glögg att smutta på. När man har hitta den där perfekta julklappen till sin älskling, mamma eller bästa vän är en härlig känsla. Och när ens egna pojkvän ser fram emor julen lika mycket som en själv blir allt bara så mycket bättre.

Så idag ska jag ösa på för fullt med julkänsla genom att baka lussebullar och kanelbullar med alla mina favorit julsånger i bakgrunden att nynna till. Let Christmas come alive big time!


Bildkälla:google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: