I mean T.G.I.F

The good things in life 2009-12-18 06:21:03
Kommentera - 0 st

Har gått upp med värsta killerinstikten att klara av den här arbetsdagen hur bra som helst. Gårdagen var verkligen en prövning då det kändes som att det aldrig skulle ta slut. Mer och mer ärenden strömade in och jag jobbade på tills klockan blev 14.00 och insåg att lunchen hade jag inte ens tänkt på.
Kan tänka mig att det blir en nästan likadan dag idag, fast lite lättare. Snökaoset igår gjorde inte saker och ting bättre, men nu verkar det som att det slutat. Men trots det finns det kunder som gillar att vara lite minder glada när det hör av sig till oss. Kanske kan sätta ett leende på deras läppar ändå och vara jobbigt övertrevlig?

Jaja, hur som helst. Nu är det fredag och det betyder att jag får sova i 2 dagar och bara vara. Imorgon har jag planerat att vara hemma och vara husmor Heidi och baka så det står härliga till. Lussebullar blir det och kanske tom. kanelbullar också. Men ikväll blir det bara till att löka i soffan och kolla på film och vara med min älskade pojkvän.

Ha en supermysig fredag sweets!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: