I can not see further then my nose

Shoppingbag 2009-12-15 17:57:12
Kommentera - 0 st

Vilken snöstrom vi fått till oss i storstaden. Underbart med så mycket snö! Jag hör många i eftermiddagsrusningen som klagar på att det snöar så mycket och att det är så kallt, me jag njuter i stor drag. Jag har alltid, enda sedan jag varit liten, älskat vintern. Som liten unge var jag alltid ute i pulkabacken med kompisarna på kvällarna eller ute och åkte skidor. Utanför vår port stod det alltid en snögubbe och snölyktor som jag rullat ihop.
Om jag hade barn nu skulle jag ha slängt på mig själv täckbyxor och sprungit ut i snön med dem och gjort snöänglar och haft snöbollskrig.

Idag fick jag hem en liten egen julklapp som jag beställt till mig själv. På Uppercut är det just nu rea så jag bestämde mig för att klicka hem två par boxers från Frank Dandy. Min pojkvän är ett stort fan av dem så han tyckte bestämt att jag också skulle äga några. Deras prints är hur underbart vackars om helst så jag är nu lika förtjusta i dem som han.
Och lite andra saker som också flyttat in i min garderob är en superfin paljettväst från H&M som jag hittade på rea-stången för ynka 150:- och ett par leggings från GT som glittar så fint och det ska jag ha på mig på julafton hade jag tänkt. Bra att ha töjbara grejer så man orkar trycka i sig all den underbara julmaten. Smart va!






Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: