I am in a tuseday kind of mood

The good things in life 2009-12-29 08:49:32
Kommentera - 1 st

Igår blev det inget bloggande alls då jag kände att jag ville ha tid för massa annat.

Efter en lång frukost med min älskling sprang jag bort ill tvättstugan och slängde in all den smutstvätt som genererats. Väl hemma och pojkvännen inpackad i badrummet städade jag igenom hela lägenheten för att mellan varven försvinna till tvättstugan. Då städandet var klart och tvätten hämtad var det bara disken kvar som stod i torkstället rätt snabbt. Sen var det bara in med lilla mig i duschen.
Min pjkvän är superförtjust i fyrverkerier, så vi åkte iväg och kollade på vad dom fanns där ute. Visst hittade han lite, men jag kan slå vad om att han kommer vilja ha mer. Men jags ska inte sticka under stol med att jag också tycker det är fint på nyårsafton när hela himlen lyses upp.

Senare på kvällen bar det av till Hovet för att se mina barndoms idoler Europe. Jag måset säga att fast de har spelat i 30 år så är de, i alla fall Joey Tempest, som duracellkaniner på scen. Showen var verkligen dunderbra och jag njöt av varje minut. Men bästa var såklart när de på slutet körde Final Countdown och jag krömp i innut i och blev 4 år igen. Jag bara stod där och klappade händerna coh sjöng med som aldrig för. Me was so happy!

Idag ska vi fara in till stan och äta lunch på Jensen Böffhus och sedan runda av med förhoppningsvis en bra bio. Jag har inte alls någon koll på vad som går just nu så ska kolla om det finns något som faller mig i smaken.


Bild:googel.com


Kommentarer
Nina

Vad roligt att konserten var lyckad! Den låten är så speciell :)

2009-12-29 16:51:20
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: