Hurts it hurts

Livet 2009-12-10 06:19:06
Kommentera - 2 st

Den där sprutan var inte nådig. Idag har jag vaknat med ett tjockt huvud, igenlimmade ögon, feber och smärta i armen. Hoppas jag slipper ta flera sådana här sprutor för det här var ingen kul alls.
Febern och smärtan har jag fixat med lite Ipren, men får se hur länge det hjälper. Just i skrivande stund börjar jag också få ont i huvudet, men hoppas att det bara hänger ihop med att det är morgon och klockan är alldeles för lite.
Ska ändå ta mig till jobbet och se hur dagen fortsätter. Om jag klarar av hela dagen med hjälp av smärtstillande och febernedsättande kör jag på som vanligt. Men om febern får övertaget så kommer jag att kapitulera och åka hem. Hoppas på ar det sistnämda inte inte inträffar.


Kommentarer
Nina

Åh din stackare :( hoppas att du känner dej bättre nu. Kramen.

2009-12-10 19:25:30
http://anina.blogg.se/
Therese

Krya på dig! Själv kände jag mig dålig dagen efteråt mest, hoppas du bli bättre snabbt!



Lånade en bild på dig och länkade från min blogg till dig, säg till om det inte är ok darl!



puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: