At last I am waiting for christmas

My love and I 2009-12-23 20:25:27
Kommentera - 1 st

ÄNTLIGEN!

Jobbet är slut, alla klapparna är införskaffade och lugnet börjar lägga sig. Det är så skönt att veta att allt slit är över och att jag bara kan luta mig tillbaka och låta allt ta sin gilla gång.
Imorgon blir att fara en sväng till min kära familj och sedan på kvällen över till min pojkväns mysiga familj. Så det blir en hel del julmat, men ändå olika saker på borden. Då min familj är helfinsk bjudes det bland annat på karelska piroger, jultårtor, morotslåda och Tant Hannas kakor. Sen blandas så klart svenska element in som också finns på finska julbord. Men hemma hos mina försäldrar finns det ingen lutfisk eller Janssonfrestelse. Det har vi aldrig haft, så jag är inte alls van vid det.
Men jag får se vad för gott Mattias mamma bjuder på då jag vet att hon är en väldigt duktigt kock. Ett jag vet säkert är att v två kommer rulla hem som två köttbullar efter dagens slut. Och jag ska se till at ta hem en massa smågottis till oss själva som vi kan sitta och mumsa på på Juldagen här hemma.

En annan helt skild sak, vet ni alls vad ni får i julklapp? Jag vet att jag har sagt till alla vad jag önskar mig, men har inte en aning om jag får något utav det. Själv har jag köpt klappar med en specil tanke bakom dem. Hoppas på att de som får klapparna blir glada =)

Nu ska jag återgå till vår uppesittarkväll eller min just nu då min pojkvän inte kommit hem från jobbet ännu.

Ha en ritkigt mysig kväll sweets!

Kommentarer
vesna

God natt! :)

2009-12-23 23:35:25
http://vesna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: