What day is it again..

Family 2009-08-28 09:41:08
Kommentera - 2 st

Jag tappar helt bort mig vad det gäller veckodagar när jag är på semester. Allt bara smälter ihop och jag tror att affärer har öppet när de inte har det t.ex. Men, det är väl bara en bra nackdel av semesterfirandet. Måste betyda att jag verkligen kopplar av.

Idag ska jag möta upp min kära lillebror i stan för att vi ska fixa våra ID-kort tillsammans. egentligen behövs det inte 2 personer till detta, men eftersom min lillebrors ID-kort gått ut så måste han ha en person som styrker hans identitet för att han ska kunna få ett nytt kort. Och eftersom jag är så snäll syster så ställer jag såklart upp och fixar ett nytt ID-kort till mig samtidigt.
Senare på kvällen blir det ett biobesök med min M och eftersom jag även i detta avseende är en undebar flickvän så låter jag honom bestämma film. Så ikväll ska vi titta på en film som heter "District 9". Har aldrigt hört talas om den, men gillade trailern som jag tittade på. Aliens går väl hem hos vem som helst. Verkade så på bokningarna i alla fall då salongen var nästan fullproppad.

Well, nu ska jag se till att fica fram lite frukpst till mig sjäv innan jag måste bege mig iväg.

Kommentarer
Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha är likadan med veckodagar =)



bröllopet blir först om tre år troligtvist. men ja det ska bli riktigt roligt att planera det hihi

2009-08-28 11:17:26
http://fashionstars.blogg.se/
Andréa

Sv: Tack så mycket! :D Hoppas att du kikar in i bloggen fler gånger!

2009-08-28 13:22:11
http://makeupartisten.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: