Vacation -09

Livet 2009-08-16 10:02:54
Kommentera - 1 st

Äntligen har så min efterlängtade semester börjat. Ja, eller den började ju i måndags egentligen, men ni fattar vad jag menar. Har redan hunnit med en veckas vistelse i Finland tillsammans med min mamma där vi var och hälsade på min moster och hennes familj. Var riktigt mysigt att bara sova länge, inte tänka på tiden, gå omkring i myskläder nästan varje dag, plocka hallon och vinbär och en hel drös med färska ärtor och potatis (jepp, de bor ute på lnadet), äta gott och skratta en massa.
Men detta är ju inte allt jag ska göra under min semester. Nedan ser ni min lilla aktivitetsplan för mig själv och M denna sommar.

Detta är min lilla semesterplan i år:

-1 vecka i Finland- redan avklarad.

-1 vecka på Tenereiffa- åker på tisdag med Mr M

-1 kryssning till Helsingfors- ska bokas snarast möjligast

-En dagstripp till Vingåker för att gå på outlet

-Ommålning utav hallen och säkerligen en tillhörande tripp till IKEA

-En hel del slappande och mys med min M

Jag tror att jag lygnt kan säga att min semester kommer vara så super att jag aldrig vill gå tillbaka till jobbet igen.  PÅ tal om jobbet så har jag sökt en ny postition precis innan jag gick på semester. Jag hoppas verkligen på att jag kommer att ha en chans att få den. Skulle vara superroligt att börja hösten med någonting nytt och utmannande. Men just nu är det längst bak i min hjärna då det handlar om jobb. Så länge jag är på semester är allt som har med jobbet att göra väldigt långt borta.

Kommentarer
Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: