Something to carry and something to walk in

Shoppingbag 2009-08-30 11:24:32
Kommentera - 1 st

Igår när jag och min kära mor var på stan så hamndade hon i någon slags shopping frenesi och köpte sig en hel del saker. Jag däremot nöjde mig med en superfin liten väska från H&M och ett bar supersöta ballerinaskor från Zara.
Och älsklingen, jag behövde en ny väska och jag lovar att jag ska göra mig av med några par skor för att kompensera de nya skoinköpen. =)


Veckade ballerinas i äkta skin från Zara. Så söta..


Föll för denna direkt när jag såg den. Liten men ändå stor.
 H&M är grym på väskor enligt mig.


Kommentarer
Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: jo jag kände att det kanske var dags att införskaffa ett par ehehe:P



mkt shopping e aldrig fel:D


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: