Some things just happen

Livet 2009-04-03 19:31:38
Kommentera - 0 st

Äntligen fredag och helg. Äntligen lite andrum.
Denna vecka har gått snabbt. Mest på grund av att jag har väldigt mycket på jobbet. Slitit som en gnu hela veckan. Verkligen varit helt slut i huvudet när jag lämnat kontoret. Knappt så jag orkat ta mig hem med alla tunnelbanor och bussar varje dag. Men när man vet att det finns en människa hemma som väntar på en och man bara kan släppa allt när man hamnar i hans armar, då mår man bra igen.
Det är verkligen lustigt hur man ena veckan inte har ett bekymmer i livet , till att veckan därpå känna att allt rasar över en som en lass med tegelstenar. Livet är verkligen fullt av överraskningar.

Men som sagt, nu är det helg och jag kan lägga jobbet åt sidan i 2 dagar. Lättnad. så ikväll blir de qualitytime med min äskade man och imorgon blir det promenix med mamma för att senare på kvällen åka över till min underbara vänTherese och hennes famlij för en spelkväll. Så skönt att åka bort till vänner man verkligen känner att man kan vara sig själv hos och man vet att det kommer bjudas på skratt och en massa babbael hos.
Söndag är min M helt ledig så det ser jag fram emot extra mycket.

Hoppas ni får en supermysig fredagskväll!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: