It's never too late to be happy

The good things in life 2009-04-18 09:59:03
Kommentera - 0 st

Det är verkligen så skönt att få vakna upp brevid min älskade varje lördag. Vakna upp tillsammans. Ligga kvar i sängen. Prata om allt möjligt. Smida planer för framtiden. Bara känna inget annat än total och villkorslös kärlek spira i varenda hörna i rummet, i kroppen. Lyckan är obeskrivlig. Så här börjar alla mina helger. Jag kan ibland inte fatta att det är jag som har turen att ha det så här bra i mitt liv. Kan inte göra annat än le.

Ikväll blir det dejt med mina underbara vänner Therese och Sandra. De ska ätas och tittas på bio. En total tjejkväll helt enkelt. Vi har bestämmt oss för att se filmen "En shopaholics bekännelser" som så många andra tjejer kan vi anta. Det var många som frågade om det min stackars pojkvän som skulle få följa med och se den filmen. Men sån tortyr kan jag inte utsätta honom för..hehe. Är helt sjukt mysigt att bara spendera en helt kväll med sånna sköna pinglor som dessa två tjejer. Ibland får man verkligen jackpot i vänner i livet. I struk gold med dessa två tjejer. Och allt bl.ir ju bara bättre när man kommer hem till världens mest bedårande och underbara man efter en redig tjejkväll. Who did I get so lucky?

Nepp nu ska jag ta och städa lite här hemma. dammsugaren vill nog komma ut ur garderoben och arbeta sig igenom golven. Sen får nog moppen och skurhinken också komma ut och leka och sängen ska få nya fräscha kläder. Spic and span, that's what it's gonna look like!


Bild:google.com

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: