Back from lovin' the sun

Shoppingbag 2009-04-11 15:54:25
Kommentera - 2 st

Nyss hemkommen från en riktig långpromenad med mamma på stan. Vi köpte en varsin supergod glass i Gamla Stan på Ben & Jerrys Ice Cream Barlour. Är så svårt att välja vilken smak man vill ha eftersom de har alla goda sorter. Men jag bestämde mig för Baked Alaska och Bohemian Rasberry. Så sjukt gott! Vi gick igenom hela Drottninggatan innan vi slurpade i oss det sista.

Sen svängde vi förbi MQ. Detta då jag fått ett presentkort av min M i påskpresent dit. Detta då han försökt hitta en scarf jag ville ha därifrån till mitt påslägg, men han inte fått tag på det någonstans. Tanken räknades och efter att han sprungit runt på alla satns MQ och alla sagt i alla butiker att de absolut inte hade någon sådan slags scarf i sortimentet, så gav han upp och tog motsvarande summan som scarfen kostade på ett presentkort. Jag däremot hade väl e väldans tur då jag gick in på första bästa MQ och hittade direkt den scarf jag önskade. Kvickt som attan tog jag ett exemplar och skuttade till kassan. Lycklig som en lärka. Så tack älskling för den jättefina scarfen.


Superfin scarf i mosaikmönster. Och det bästa av allt, den är rosa.

Kommentarer
natta

gud vilken fin!:-)

2009-04-11 16:00:07
http://almond.blogg.se/
sandra♥

det va verkligen en rosa härlighet till blogg du hade ^^

jag fick bara en massa godis ^^ du då?

2009-04-11 16:00:32
http://sandraliksom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: