When me was little..

The good things in life 2008-09-04 19:56:26
Kommentera - 2 st

Satt här o tänkte på saker jag kom ihåg o älskade när jag va liten o söt och som jag saknar:

- Alla mammas fina stickade tröjor som var så fräna med coola cartoons på.
- He-man o alla gubbar som hörde till
- Rainbow Bright och My Little Pony serierna
- Flinstoens superblå läsk
- Mina underbara rosa snowjoggings
- Troll, Lili & Susie o alla andra coola band man lyssnade på i sitt flickrum
- Garbage Pail Kids korten man samlade på sig i tonvis
- Klistermärksböckerna man köpte märken till, min favorit var Barbie

    

Har ni några minnen från när ni va små som ni saknar?

Kommentarer
Therese

Ohhh... vilken nostalgitripp. Finns inget o lägga till du har nämnt allt... åh vilken mysig känsla jag har nu. Har på mig en lakritsparfym med som doftar som lakritssnören som jag älskade när jag var liten, förhöjer känslan :D

Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-05 01:50:48
http://buyorsell.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: