Warm me up

Pretty things 2008-09-03 21:29:37
Kommentera - 1 st

Stickat är ju det bästa o satsa på till hösten. så skönt o ha en oredntligt stickad tröja under jackan så man slipper frysa o kan burra upp med när de biter till lite extra under vintern. Min mamma är skräddare o oxå grym på att sticka. Hon stickade alla mina coola tröjor när jag va liten. Mina favoriter vad men den rödhåriga tjejen från Fragglarna o sen såklart den med Superted. Älskar till den dag stickat o dessa fina har jag hittat som skulle passa bra i höstrusket.

Ted Baker Chunky Cable Short Sleeve Cardigan

Chilli Pepper Chunky Waffle Knit Long Cardi
Dessa två är från underbara Asos


 
Dessa två hittar man hos ovärdeliga H&M

Kommentarer
Therese

Den svarta fårn Asos ..oh vad nice! Den skulle du vara såå fin i!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: