My personality

Tipstajm 2008-09-17 21:54:16
Kommentera - 0 st

Detta test blev jag tipsad av hos min underbara vän T. På hennes blogg kan man alltid får massa bra tips om de små tingen som förgyller den grå vardagen. O idag var detta test om en personlighet de som lockade mig mest. Detta reslutat fick jag fram om mig när jag svarade på frågorna.

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Ibland kan sånna här små tester vara ganska exakta....



Tack för tipset dollface. Testa ni också =)

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: