I'm a surviver

Livet 2008-09-12 17:58:50
Kommentera - 0 st

Inga in lägg på 2 dagar. Det kan bara betyda att jag är helt övertrött och ens orkar lyfta ett ynka litet finger. Denna vecka har nästan tagit knäcken av mig. Hela min hjärna o min kropp har idag bara lagt av fullt ut. Jag har ont överallt känns de som och jag har inget minne kvar. Glömmer bort saker hela tiden. Rätt läskigt faktiskt.
Men nu är det äntligen helg. Jag kan ta o pusta ut o känna att jag kan sova ut och andas ut. Samla mina tankar.
Har haft så många saker jag velat skriva om, men alltid kommit på dom när jag gått o lagt mig. Kanske för att jag då verkligen slappnar av och kan fokusera mig på de viktiga. Men men, de kanske blir ett par inlägg ikväll när jag kommer ihåg allt jag vill säga.

    

Så nu sitter jag här i soffan med min Vanilla Latte, det är fredagskväll och jag är så nöjd över att jag inte behöver göra nått ikväll. Jag är helt o fullt belåten med att bara ta de lugnt o glömma att måsten. Jag blir alltid tillfrågad vad jag ska göra i helgen på jobbet. O när jag skulle svara i dag så insåg jag att jag inte hade nått planerat varken lördag eller söndag. Helt underbart. Kommer inte ihåg senast jag inte hade nått som jag måste göra. Jag vet att jag kan sova hur länge jag vill, dra ut på frukosten, ta en lång härlig dusch och inte göra mig iordning för nått. Kan slappa runt i mina mjukisar hela dagen om jag så behagar. Jag ska se till att laga mat som jag verkligen vill ha. O bara ge mig själv en present för själen.
Visst är det kul att ha nått o göra, vänner o familj att träffa. Men ibland så behöver man bara vara för sig själv. Ta sin egen tid att bara vara. Efter tuffa veckor som denna så är det precis vad lilla jag behöver för att ladda batterierna.

Nu ska jag fortsätta njuta av min latte coh fundera på alla de saker jag vill skriva om så jag får rensa min själ....

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: