Semisnuffles day 4

Livet 2008-10-04 12:45:45
Kommentera - 1 st

Äntligen en dag där jag känner att förkylning är en tillfällig sjukdom. Jag kan andas som vanligt, hostar inte upp lungorna och känner att musklerna inte gör ont. Freedom!!
Idag ska jag inte sitta framför datorn utan försöka ta mig ut i den verkliga världen utanför lägenheten..hehe. Har nog glömt lite hur man uppför sig där ute. Man blir lätt lite fantasiskadad när man sitter inne och tittar på tv och filmer i 3 dagar i sträck.
Så idag blir nog detta det ända inlägget. om jag inte får för mig att skriva nått ikväll nån gång.


Hoppas att ni har en underbar dag!

Puzz

Kommentarer
bitte

Var gärna med och skänk en slant till min rosabandet insammling

Är vktigt att vi hjälper till



länken hittar du i menyn på min blogg

2008-10-04 14:07:02
http://blondiesliv.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: