Flyfish & Blowfish

The good things in life 2008-10-06 19:41:26
Kommentera - 1 st

Idag efter jobbet åkte jag iväg till stan för att träffa en kompis som kag inte träffat på 1½ år. Det är helt sjukt hur snabbt tiden går ibland. Det kändes som att det var igår hon och  jag åkte till Kreta. Vi bestämde oss på måndagen och på torsdagen satt vi på planet på väg till en stekhet ö mitt i medelhavet. Pratar till denna dag om den resan för alla jag känner. Det får alltid höra om våra knasiga upptåg...


Det var 8 dagar som jag aldrig kommer att glömma. Det var då vi fick våra smkenamn Flyfish (min kompis) och Blowfish (jag). Tänker inte berätta varför  (it's a long story)men det var det vi sen hette hela veckan och till denna dag är det de namnen vi använder när vi pratar med varandra. Vi är verkligen två små knasbollar tillsammans.
Så de 2 timmar vi satt och pratade inne på ett café vid namn Muggen på Söder, flöt förbi som om det bara varit 2 minuter. Måste ju sticka in med att jag har nog aldrig ätit en sån god varmmacka någonstans i satn som där. Deras Millan, som den heter, består av ett mastodontbröd med honung, chevré, tomater och pinjenötter med ruccola sallad vid sidan om. Va underbart att blanda supertrevlig sällsap med god mat.

Så nu ska vi se till att inte det går 1½ år innan nästa gång vi ses. Utan mer 1½ vecka...hehe.

Kommentarer
Minaya

Ååååååååååååå vad jag vill till Dominikanska republiken :-)



Ungefär lika nice.. fast ännu mer nice.. :-)

2008-10-08 03:19:52
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: