USAElection2008

Tankar & funderingar 2008-11-04 21:33:40
Kommentera - 1 st

Inatt är det valvaka i det amerikanksa preseidentvalet. Jag har läst om valet varje morron i min morgontidning och blivit mer o mer intresserad av vad som händer. Det här är nog det mest spännande valet jag varit med om i alla fall. Har i alla fall kommit fram till att Barack Obama är min favortikandidat så jag hoppas verkligen att han tar hem segern. Orkar inte med en till George W. Bush i from av John Mccain. Anser att han har alldeles för gammeldagsa värdering och på det kan man inte leda ett land som USA som är en stormakt och har allas ögon på sig. Nepp, då anser jag att en man som Obama är den rätta mannen för jobbet då han har en bättre syn på framtiden och har vettiga värderingar.

Det är väldigt synd att jag inte kommer kunna hänga med valvakan inatt. Men jag kommer ivrigt springa ut till hallen imorgon bitti kl 06.00 för att se framsidan på morgontidiningen.

GO OBAMA!!!



Kommentarer
Therese

Ja hoppas verkligen att han vinner! Go go goooooooooo Obama! All my blessings skickas åt hans riktning!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: