Let it snow...

The good things in life 2008-11-22 11:06:32
Kommentera - 0 st

Har ni sett hur det ser ut utanför fönstret? Så här ser det ut hos oss när man tittar ut genom köksfönstret.


Snö över hela taket utanför..hihi. Jag bara äslkar att vakna upp till den första snön. Det bara spritter i hela kroppen som på ett litet barn. Känns som att man bara vill slämga på sig en overall och en pälsmössa och springa ut i pulkabacken och bara köra på hur länge som helst. Eller, om man som jag är finne, få dra på sig pjäxorna och skidorna och åka i spåret.
Men idag blir det inga vinteraktiviteter, utan det blir till att hälsa på min nya kärlek löpbandet på gymmet och sen träna upp mina armar. Känner att när jag väl kommit igång med träningen så ska jag inte slaka bara för att de är helg.

Men först ska jag ta de lite lugnt och njuta av att bara vara. Men om en timme ska jag gitta och gå ut i snöyran..

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: