If u set your mind to it..

Livet 2008-11-12 20:58:53
Kommentera - 0 st

Idag har jag varit sjukt duktig tycker jag.
Efter jobbet åkte jag och min roomie iväg och tränade. Jag sprang 30 minuter på löpbandet och det var verkligen skönt att få röra på sig efter att mer elle rmindre suttit still i 8 timmar på kontoret. Måste även tillägga att varit sjukt effektiv och arbetsam på jobbet och fått så mycket gjort. Men gymmet var verkligen så skönt att komma till och springa bort en massa tankar o funderingar. För att springa på löpbandet med mina favoritbeats i iPoden är det bästa sättet att rensa tankarna på. Man kan verkligen fokusera och känna att man verkligen gått igenom allt när man stiger av.
Sen när jag kom hem så började jag hänga tvätt, tvätta mer tvätt och dammsuga hela lägenheten. Till slut fixade jag ihop en god skål med nudelsoppa och satte mig ner i soffan och här är jag nu med Roomservice på tv:n och datorn i knät.

Det var inte illa pinkat för en ondsag tycker jag. Klappar mig själv på ryggen lite..hahaha.

Nu ska jag kolla in mina favvobloggar.

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: