Happy saturday

The good things in life 2008-11-15 10:19:10
Kommentera - 0 st

Kunde inte blogga nåtgot igår eftersom vårat internet låg nere ocg Chickenlegs inte fick igång de. Men när jag ringer till ComHem nu på morgonen så ser jag till att de funkar på 5 minuter. Girlpower eller vad!?!..Hehe.

Så nu kommer en liten uppdatering från igår. Inte för att det är världens värsta grejer som jag gjort, men för den lilla skara människor som läser detta och är intresserade av mitt lilla liv så kanske det är intressant.
Min kära lilla mamma och jag var och såg "Mamma Mia" igår och den är verkligen hur bra helst. De 2 timmar man sitter i salongen känns som 20 minuter och jag vill bara sitta osjunga med för full hals. Men tyvärr var vi inte på en av sing-a-long föreställningarna så de var bara till o mima och stampa takten med foten. Men har ni inte sett filmen ännu DO IT! Eller köp DVD:n när den kommer ut. Den är verkligen så underbart bra och jag i alla fall vill bara flytta till en liten ö i Greklands skärgård till ett vitt hus med blå fönsterskydd, eller vad det heter. Och alla gillar vi ju ABBA innerst inne så det är bara underbart att höra alla låtar i en kavalkad i några timmar.
Ett minus blev det dock för detta besök och det hade inget med filmen att göra utan med kvinnan som satt bervid mig. Hon hade verkligen världens hemskaste andedräkt. Jag fick hålla andan ett antal gånger för att jag bokstavligen fick kväljningar. Superjobbigt eftersom hon andades ut jättemycket när hon skrattade och de gjorde hon hela tiden. Men jag som är så snäll kan ju inte säga till henne att inte skratta och hålla munnen stängd. Kanske skulle erbjudiit henne ett stycke tuggummi eller en hel
förpackning kanske...hehe.


Bild:Google

När jag väl kom hem så bänkade jag mig framför min favoritserie just nu vilket är "Gossip Girl" och tittade igenom 2 avsnitt. Eller 1 och ett halvt. Jag somnade mitt i det andra avsnittet. Så det blev en tidig kväll för min del.

Nu är det te och frulle som gäller.

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: