Dagens Beat

Mina älsklings beats.. 2008-11-23 10:48:11
Kommentera - 1 st

Idag ska ni få lyssna på min största inspiration inom musik vilket är Mariah Carey. Jag kommer alltid att ha henne som min Nr 1 girl. Och en av mina många favortier av henne är "Forever" som bara smälter ens hjärta. Plus att Mariahs röst är helt fenomenalt grym i denna låt. Går lite för högt upp för mitt eget register, men önskade att man kunde sjunga den som hon...men practice makes perfect.



Listen and enjoy kidsen!

Kommentarer
minaya

nä du är för bra för att va sann. MC.. min största inspiration från första början.. :-) Det är från skvivan,, Daydream.. . jag har den.. love love



Heidi.. stilguide, jaaaaa. Ska koka ihop ett saftigt mail du ska få bita i sen.. haha.

2008-11-23 16:00:54
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: