Breath in...

Family 2008-11-23 09:30:34
Kommentera - 0 st

Sitter här i soffan och bara har det gott. Har precis ätit frukost och väntar bara på att tvätten ska bli klar så jag kan åka till mamma och pappa. Mamma har lovat mig att löra mig hur man gör traditionella finska juldelikatesser. Hon börjar redan nu och fryser in det till jul. Och eftersom jag nån gång i framtiden kommer bli ansvarig för min egen familjs julfirande och låta mamma slippa pyssla, så måste jag lära mig allt nu känner jag. Man vet ju aldrig när det de händer att man själv står där och basar i köket på jul...
så jag ska spendera dagen där och mamma och jag tar säker en skön promnead i solen. Är ju en grymt underbar dag så kan ju inte sitta inne hela dagen. Har i och för sig redan varit på en liten kortis promenad imorse, men en till gör ingen skada.

Hoppas att ni har en supermysig söndag i snön.


Bild:Google

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: