Baby don't cry

The good things in life 2008-11-11 20:46:56
Kommentera - 0 st

Ikväll har jag varit hos en av mina underbara vänner T tillsammans med en annan söt kompis M. Jag och M åkte dit efter jobbet för att spendera lite tid med T underabrt coola och charmiga son V. Kvällens besök hade en bra baktanke nämligen den att jag och M har tackat ja till att finnas i V's framtida barnvaktspool. Så vi drog över till T för att umgås med V och få honom känna sig avslappnad i vårat sällskap. Vi hade superkul med att leka, bygga med klosar, blåsa såpbubblor och dansa en sväng. V är en riktigt cool liten kille som har en så otroligt charmig personlighet. Det är så häftigt att see att han brås på sin underbara mamma och pappa. Man vet att han kommer bli en stadig kille när han växer upp.
Vi fick även avnjuta en middag. En superduper god köttfärssås gjord på quorn och som vanligt dränkte jag hela rätten med ketchup..hehe. O V charmade mig och M med sina coola fraser o Mumintrollet och hans kompisar i kexform. Och han var schysst nog och ge oss alla tre en liten munsbit i efterrätt.
Men när det väl var dags att sussa så var de inte riktigt som sig brukade och herr V var lite lessen i ögat. De var något som inte stämde och han var så lessen så. Så jag såg till att mina snälla roomie Chickenlegs kom och plockade upp mig så T och V fick vara för sig själva. Hoppas att han somnade till slut med lugn och ro.

Men tack ni två söta änglar för en underbar tisdagskväll som var supermysig. Love you guys!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: