Väskor

Pretty things 2008-06-23 16:32:17
Kommentera - 0 st

Jag behöver verkligen införskaffa mig en ny väska. Den jag har nu var ett panikköp på H&M för ett par månader sen. Den är hur fin som helst o hur praktiskt som helst, men den börja redan gå sönder. O vill helst inte att den ska fall isär helt eftersom jag fullkomligt älskar den väskan.
Så har nu surfat runt o kollat på lite olika modeller som jag skulle kunna tänka mig. Vill jag ha en stor axelväska eller en lite handhållen? Så svårt o välja. O sen är de ju designen på väska som måste passa en oxå. Om jag fick välja skulle jag ta alla väskor jag hittade när jag surfade runt, men d får nog bli en billigare variant för mig.  Har inte riktigt en sån stor plånbok. But a girl can dream...

Här har ni en kavalkad av underbara väskor. Varsågoda o njut...

 
Fendi axelväskor.Den till höger är klassikern Spy bag. Såå fin.

 

Lamb väskor (Gwen Stefanis egna märke). Den till vänster är en axelväska medan den till höger är en kuvertväska. 

 
Marc Jacobs väskor. Den till vänster är axleväska o den till höger en kuvertväska.

     

Från vänster: Dior, Balenciaga, Kooba och Ted Baker.
Alla väskor är axelväskor..o sååå fina.

Alla väskor finns på http://www.net-a-porter.com/ , http://www.asos.com/ eller http://www.eluxury.com/ .
Bara in o shoppa ni som har råd o för er som har en mindre plånbok som jag, välkommen att inspireras till o hitta budgetvarianter i en lättare prisklass.

Hittade du en favorit..please leave a comment at the bottom of the page.

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: