Skor..skor..skor

Pretty things 2008-06-20 14:31:33
Kommentera - 0 st

Seglade runt o tittade lite skor. Finns så många bra designers av skor, men den utlimata mannen måste vara Manolo Blahnik. Destå fler skor jag tittar på destå mer kär bli jag i hans design. Han vet verkligen exakt vad som passar formen av en kvinnofot. Visst att jag inte skulle kunna gå me dessa stiletklackar varje dag, men visst skulle d vara nice o ha hans skor i garderoben o ibland unna sig en liten tur i dem. Men om man tänker att ett par av hans skor kostar en förmögenhet, typ 4000 kr, så är det verkligen en livsinvestering att bara köpa typ ett par. Men blir jag superduper rik någon dag då ska jag i alla fall unna mig minst 3 par, eller 4 eller 5 kanske..hehe.
Tänkte visa er dom skorna som jag önskade jag hade råd med. Ska drömma om skor inatt istället för vilken kille jag kommer i gifta mig med när jag plockar mina 9 blommor o lägger under kudden.



Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: