Sarah Jessica Parker

Pretty things 2008-06-19 21:38:04
Kommentera - 0 st

Måste bara skriva ett inlägg om den här tjejen o alla de vackra kläder hon alltid har på sig jämt. Jag blir så inspererad av henne. Visst är det kanske inte hon som väljer allt hon har på sig, klart det är stylister med. Patricia Field tex. , som är stylist för Sex and the city, vet exakt vad som passar denna spröda lilla sparv. Under hela Sex and the city-tiden vågade hon klä alla damer i den serien lite mer out there o vildare än någon annan. Men bäst lyckades hon helt klart med Sarah Jessicas garderob.crazy prints på klänningar, vilda mixs-matchs med toppar o byxor i olika färger. Ja i princip allt har väl hon testat på lilla Sarah Jessica. allt har ju kanske inte varit en hit, men man ska ändå våga. För annars vet man ju inte vad som faktiskt funkar.
Tänkte visa några av mina favoriter som jag hittat på Sarah Jessica som jag önskade jag hade som mina egna.
Skriv gärna vilka ni tycker om bäst.














Detta är bara någar av dom godbitar jag älskar. Finns ju tusentals fina klänningar o outfits hon har haft på sig under åren, men dessa är dom som jag fasnat för mest.

Har du någon favorit..please share with everybody!

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: