Chic tiding för chica tjejer

Pretty things 2008-06-19 20:54:17
Kommentera - 0 st

När jag gick omkring på flygplatsen innan jag åkte iväg så tänkte jag köpa med några tidningar så jag slapp titta på sätet framför i 1 timme. Gick omkring på Pressbyrån ett tag o mina ögon fastnade på en ny tiding, Chic. Eftersom den lockad med ett kanonpris på 10:- så var jag ju tvungen o köpa o titta i den. Trodde inte de skulle va nått o ha, men jag blev förvånad. Hur mycket bra grejer som helst o en massa inspiration, roliga intervjuver. Satt som fastklistrad hela flygresan o bara lusläste o tittade o funderade.
I första nummret har de en intervjuv med en av mina favoriter Sarah Jessica Parker, och ett bildreprtage om kläderna hon har på sig i nya "Sex and the City" filmen. Jag fullkomligen älskar dom kläderna hon har på sig i filmen. O alla dom vackra skorna då. Skulle va så lyckliga om alla dom stod i min garderob o hälsade på mig varje morron. Smarta Sarah Jessica fixade så att hon fick behålla alla kläder som hon haft på sig i filmen.
Jag skulle göra vad som helst för o få den vit/guldiga klänningen med den stora blomman hon har på sig  filmen. Den e ju såååå fin.  Me lövs it. Vet inte vem designern är men den personen är ett geni enligt mig.
Har läst lite kommentarer om denna klänning o åsikterna går isär om den är ful eller snygg. Nån sa att den var alldeles för mycket 90-tal. Va tycker ni?

 

Så nu jag tycker att ni ska ta o ta er till närmsta tidingsställe o köpa er ett ex av Chic o se själva. Massor av bra ideér både exklusiva och budgetvarianter att fulla garderoben eller necessären med.

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: