Midsommardagen

Family 2008-06-21 12:53:31
Kommentera - 0 st

Så nu har man äntligen börjat vakan till liv efter gårdagens fest.
Blev en lång kväll o natt. Har nog aldrig druckit så mycke bål i mitt liv som jag gjorde igår. Var juh inte alltid  jag som fyllde på muggen. Jag fick ju mest så vid karaoken o sjunga låt efter låt, så jag hade springpojkar som hämtade dricka åt mig..hehe.
Min kusin o hans fru hade kommit på en massa lekar, som e så typsikt dom. Så jag fick spela krokett, kasta pil o köra pictonary, mellan varje låt. Men även fast jag va bäst i mitt lag så vann vi inte..hehe. Men jag snodde till mig det vinnande lagets pris ändå. När de var för fulla så tog jag deras Ouzo-flaska o gömde den nära mig vid karoke platsen. Sen var d bara o ta sig en hut lite då o då, när bålmuggen stod tom för länge..hehe. Men man kan inte dricka mycket av Ouzo. Börjar smaka blää efter några huttar. Men lite kan man ta. Hjälpte till att hålla rösten i balans hela kvällen i alla fall. Som sagt så var d i princip jag som stod för all underhållning igår. Så det blev finsk kakaroke för hela slanten. Fick lära mig en hel del nya låtar på bara någar timmar, så jag inte behövde sjunga samma låtar om o om igen. Men finnar älskar sin a tangolåtar så fick dra en del sånna.
Men framåt småtimmarna var alla så fulla så de var ingen som brydde sig vad det var för låtar jag sjöng. De ville bara ha musik så de kunde dansa. Men till slut tröttnade jag o gav över micken till dom som nu vågade sjunga. Alla var typ helt borta innan de ens vågade sig fram till mig o bad om lov o få sjunga. Äntligen tänkte jag och fick gå av scen o få i mig lite mat o var lite social

Så det var min midsommarkväll. Lovely o få vara me sina släktingar o vänner.

Hoppas alla ni hade en supermysig midsommarkväll vad ni än gjorde för nått!

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: