Kallt...

Livet 2008-06-23 10:49:19
Kommentera - 1 st

Usch vad jag sov länge idag.O kallt som bara den var d när jag vaknade oxå. Bara 14 grader...bbrrr. Kändes som om jag hamnat i Antarktis eller nått. 
Vaknade inte förrens kvar över 10. Jag vet, ni andra kanske tycker att det fortfarande är natt eller så, men för mig som är en morronmänniska så e de sent. Får skuldkänslor när jag sover så länge. Känns som om halvadagen redan har försvunnit..hehe
Satt uppe o kollade på den där dokumentären igår om kvinnan som försökte hitta sig en man. Tror inte de gick så bra om jag minns rätt. Hon va väldigt blyg o vågade inte gå fram till män på sånna singelkvällar t.ex. Hon bara gick omkring eller stod som en "wallflower" o tyckte att männen allt skulle komma till henne. Jag säger såhär: vill man ha nått så får man ta o fixa det själv. Visst, vissa män kommer fram o "tar för sig", men för de mest måste en tjej visa fram fötterna själv. O det behöver absolut inte vara en dålig sak. Har hört att killar tycker om när tjejen tar första steget. Men alla e vi olika o vill bli uppvaktade på olika sätt.
Själv e jag nog lite mer av gå-o-hämta-själv tjejen. Men jag säger inte nej till en man som visar att han vill ha mig heller. Men när jag väl har fått den killen jag vill ha är de ju helt undrbart o bli lite bortskämd av honom. Behöver absolut inte handla om o få presenter o materiela saker, även fast det är kul lite då o då, utan bara lite extra av hans tid eller en romantisk gest. E så mysigt när den man gillar verkligen visar att han gillar en lika mycket tillbaka. Har ni nå "mest romatiksa"-minne?
Känns som att när de blir sommar så blir man lite extra myssugen av sig. Vill gärna ha nån o hålla i handen o krypa nära dom kalla sommarnätterna o pussa på mest hela tiden. Hihi.

Nää..nu ska jag hämta mig en overall eller nått. E så förbaskat kallt här.
Hoppas ni har de varmare var ni än är.

Puzz på er gullrumpor.

Kommentarer
Mika

Naaw, "stackars" tjej! De här normerna vi har är ju att: Killen ska ta första steget! Ehm bara för att han har en snopp melan bena eller? Naaaj , jag är nog lite som dig jag vågar/tar första steget eftersom vi tjer ska också visa att vi okcså bryr oss osv. Liksom om hon inte tar och inte han heller så kanske du nyss missade ditt största livskärlek..eller äshe det är ju ödet! iallfall..jag känner som dig..nu är det sommar och man går ute på stan då vill man gå med någon och hålla handen få pussar och tid! =)

Tackför hjälpen jag tycker också nr 4! Ska nog ta och fixa snart=)

Kramiis

2008-06-23 11:19:58
http://miikylja.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: