Go to a place far, far away...

Tankar & funderingar 2008-06-24 17:27:20
Kommentera - 0 st

Sitter här o drömmer mig bort till en vit badstrand med turkosblått vatten o varma vindar. Skulle vara en dröm o få ligga i solen o känna solen värma en. Men inte d. För här sitter man i Finland i ett hus på landet o det bara regnar o regnar o regnar.. D SLUTAR ALDRIG!! Hur kan d va möjligt att de regnar typ en vecka i sträck.? Jag kommer snart bli deprimerad av det här vädret. Usch..
Tur att vi åker iväg till stan imorron o går runt i lite affärer. O så kommer juh min älskade lilla lillebror (som inte längre är så lite egentligen hehe...) imorron me, så då blir mitt humör lite bättre oxå. =) Då får d regan hur mycket de vill. Får peppe upp humöret me en liten present till mig själv eller nått.

Kanske ska köra rengdansen eller nått för o bli av med dom där dumma grå molnen här utanför. Får ta me mig hunden o katten ut på gården o göra nå knasit så kanske d händer nått.

Men om de inte funkar så får jag drömma mig bort till nån underbar strand nånstans i världen..



Puzz på er gullrumpor

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: