Gaddingar..

Småsaker 2008-06-24 11:21:01
Kommentera - 0 st

I natt drömde jag om att jag ville göra en massa tatueringar på mig. Var helt knasit..hehe. Jag började me att tatuera en älva på sidan av magen, så den gick från armhålan till höten. Den va verkligen sååå fin. En sån skulle jag nog göra om jag nånsin vågar tatuera mig. Sen fortsatte drömmen så, att jag varje dag gick o gjorde en nu gadding. Till slut var jag någ ganska så täckt, i alla fall på armarna o magen. Men jag tror att jag inte gjorde nått på benen eller ansiktet eller så. Då hade nog blivit en mardröm av allt istället..haha.
Så nu när jag vaknade var jag bara tvungen o kolla upp en massa olika motiv på tatueringar. Fast jag kommer nog aldrig tatuera mig själv, men de väldigt fint o tittat på.
Följde me min kusin en gång när hon tatuerade sig. De va coolt o titta på, men jag blev verkligen inte sugen på o göra någon själv. Även fast min kusin försökte pusha mig lite..hehe. Nope..none for me thank you. Jag skulle bara ångra mig typ 2 sekunder senare ändå.

Har ni några fina tatoos? Please share!

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: